Kennis

Ontwikkeling

Wij zorgen voor ontwikkeling die past bij ieder kind; meer of minder begaafd;
We laten ons inspireren door de Bijbel en iedereen is welkom dat op eigen wijze mee te beleven;

Vanuit passie geven wij modern, vernieuwend onderwijs. Wij richten ons op de kwaliteiten van kinderen en hebben positieve verwachtingen van hen.

Betekenisvol leren

We willen zoveel mogelijk aansluiten bij talenten en mogelijkheden van de kinderen. Boeiend onderwijs en het leren van 21e eeuwse vaardigheden vinden we belangrijk. Hiervoor zetten we eigentijdse leermiddelen om doelen te bereiken. We hebben respect voor de natuur, werken samen en zorgen voor elkaar.

Logo KiVa

Leren vanuit veiligheid

Leren vanuit veiligheid geeft hoge resultaten.

Al sinds schooljaar 2013-2014 zijn wij gecertificeerd als KIVA-school (preventief antipestprogramma). Maar bovenal zijn wij een kleine, gezellige school en opvang waar kinderen, ouders en leerkrachten elkaar kennen, waardoor de betrokkenheid met elkaar groot is.